החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

איך לבחור סניקרס לגברים?

כשמדובר בבחירה של נעליים נוחות אין מה להתפשר. בחירה בנעליים היא אתגר לא פשוט ולא בכדי אתם מוצאים את עצמכם לפעמים במסע משמעותי למציאת הנעליים המתאימות. יחד עם זאת, אחת הסיבות שחשוב באמת למצוא את הנעליים המושלמות הן כי נעליים איכותיות בעלות יציבה טובה, חומרי גלם איכותיים, והנחיות רלוונטיות לתחזוקה יהיו עמידות וישפרו לכם משמעותית את איכות החיים. זה לא סוד, נעלי ספורט עברו מלהיות רק לבוש אתלטי למרכיב עיקרי אופנתי בארונות הגברים. בהתחשב בנוחות וברבגוניות שלהם, אין זה פלא שגברים מכל הגילאים אוהבים ללבוש אותם. בין אם אתם בוחרים זוג נעלי ספורט לריצה, ללבוש יומיומי או כהצהרה אופנתית, בחירת נעלי הספורט הנכונות יכולה להיות מאתגרת. נעליים הנכנסים לקטגוריה זו אך הן לא נעלי ריצה או אימון מאסיביות הן נעלי הסניקרס. איך תבחרו סניקרס לגברים? הנה כמה טיפים רלוונטיים.

איך לבחור נעלי סניקרס לגברים – מאיפה מתחילים?

אנחנו יודעים עד כמה המסע לבחירת הנעליים המושלמות הוא לא פשוט. בחירת ביגוד בכלל ונעלי סניקרס בפרט היא אתגר לא קטן שמצריך מסע רגלי בקניון, או בכל מתחם קניות אחר וגם חוות דעת של חברים, או משפחה, או בכלל אם אתם לא בטוחים במה אתם מחפשים או רוצים לקנות ללא ספק צריך לצאת עם כולם למסע הקניות. אלא אם כן אתם גם רוכשים אונליין וגם שם, תרצו לשוטט ולבדוק היטב כל פרט ופרט שאתם מעוניינים לרכוש. חשוב אם כן לשים לב לבחירת סניקרס לגברים על סמך הצעדים הבאים:

  • מהי מטרת הרכישה?

אם אתם מתעניינים בספורט או בפעילות גופנית, חפשו נעלי ספורט שתוכננו במיוחד עבור אותה פעילות. נעלי ריצה, למשל, נועדו לספוג זעזועים ולספק אחיזה על המדרכות, בעוד שנעלי כדורסל מציעות תמיכה בקרסול. למקרה זה נעלי סניקרס פחות מתאימות, הן כן יתאימו להליכה מרובה ונעימה אם זו הפעילות שאתם מבצעים.

  • סגנון לבוש

אם אתם מחפש נעליים יומיומיות הגיוני שתרצו לתת תעדוף לנוחות ועמידות. נעלי סניקרס לגברים בהחלט יכולים לסייע לכם בעניין זה ולהפוך לנעליים נוחות ועמידות המתאימות למגוון של סגנונות לבוש.

  • התאימו אישית ובדקו את המוצר

לפני שאתם קונים תמיד תנסו את המוצר. מידות נעלי ספורט יכולות להשתנות בין המותגים. וודאו שיש רווח ברוחב אגודל בין הבוהן הארוכה ביותר לקצה הנעליים כדי למנוע אי נוחות בבוהן. העקב צריך להתאים היטב, עם החלקה מינימלית.

  • תמיכה מיטבית

אם אתם נמצאים הרבה על הרגליים הגיוני שתרצו נעליים נוחות להן יש גם ריפוד לקשת. תמיד תוכלו להוסיף גם מדרסי קצף זיכרון או מדרסים אחרים המתאימים לכם.

  • החליטו בסבלנות

על טעם ריח סגנון וצבע אין להתווכח, זה לא סוד. אך עדיין כאשר אתם בוחרים סניקרס לגברים אל תחליטו מהר מדי. קחו את הזמן, תהיו סבלניים ורק אם אתם מרגישים שהדוגמא, הצבע והסגנון מתאימים לכם כמו גם הנוחות, ולאחר בדיקה של הנוחות, רק אז הרשו לעצמכם לרכוש את המוצר.

למה הכי חשוב לשים לב ברכישת סניקרס לגברים?

הגדרת תקציב לפני הרכישה היא חשובה מאד, בכל דבר, ובפרט כאשר מדובר על אופנה והנעלה. אמנם זה בסדר להשקיע כסף בזוג נעליים שאוהבים אבל יש לא מעט מותגים וסגנונות וחשוב לרכוש נעלים בלי לשבור את הכיס.  אם אתם משקיעים בזוג נעליים וודאו שאתם גם מקבלים את כל ההנחיות לתחזוקה ושמירה עליהם. נקו אותם עם החומרים המתאימים, דאגו לשמור עליהם ואחסנו אותם במקום שאף אחד לא יכול להזיק להם במידה ויש גם חיות מחמד בבית.

עוד חשוב לציין שמותגים רבים משתפים פעולה עם ידוענים, אמנים או מותגים אחרים כדי ליצור עיצובי נעלי ספורט ייחודיים. אלה יכולים להציע מראה ייחודי, אך לעתים קרובות יש להם ביקוש גבוה ועשויים להגיע עם מחיר גבוה יותר. עיצוב הסוליה יכול לעשות הבדל משמעותי. אם אתם חיים באקלים חם יותר או שיש לכם רגליים מזיעות, חשוב לדעת שלבחור סניקרס לגברים זו בעצם בחירה בנעליים אווריריות ונוחות. ובעוד שחלק מהגברים מעדיפים לוגואים נועזים ועיצובים ממוקדי מותג, אחרים נוטים למיתוג מינימליסטי. המיתוג הוא אמנם חלק בלתי נפרד, אך לא תמיד המותגים הגדולים והמפורסמים ביותר הם המתאימים לכם. מותגים מסוימים מציעים אפשרויות התאמה אישית, המאפשרות לכם לבחור צבעים, חומרים ואלמנטים עיצוביים אחרים. זו יכולה להיות דרך מצוינת להבטיח שתקבלו זוג מיוחד במינו המותאם להעדפות שלכם.

אל תתפשרו על איכות ועמידות המוצר

לפני ביצוע רכישה, במיוחד עבור זוג יקר, הבינו את מדיניות ההחזרות והאחריות של המותג. מותגים מסוימים עשויים להציע אחריות מורחבת לפגמים או לספק הבטחה המאפשרת לכם להחזיר את נעלי הספורט אם הן לא עומדות בציפיות הנוחות או בכלל אם אינן מתאימות. בחירת הסניקרס הנכונות היא מעבר לאסתטיקה בלבד. בהתחשב במטרה, ההתאמה, החומר וגורמים אחרים יכולים להבטיח שתבחרו זוג שהוא גם מסוגנן וגם פונקציונלי. בין אם אתם מחפשים נעליים כדי להרחיב את האוסף שלכם או פשוט מחפשים את הנעל היומיומית המושלמת, עם ההנחיות שלמעלה בהקפדה על כמה צעדים בסיסיים כמו אלו שהזכרנו מעלה תוכלו באמת למצוא את הסניקרס המושלמים. עולם הסניקרס לגברים הוא עצום ומגוון. למרות שקל להתרגש מהטרנדים האחרונים או המלצות של ידוענים, חברים, משפחה או כל מי שאתם סומכים עליהם זה רק הגיוני לתת עדיפות לנוחות אישית והעדפות הסגנון. כך תבחרו נכון את הנעליים המתאימות לכם לתפקוד יומיומי בנוחות, בסטייל והכי חשוב בעמידות ואיכות שישמרו לשנים רבות טובות וארוכות. כי בחירה בנעליים איכותיות, היא גם בחירה באיכות. לא רק בנראות.

סגירת נגישות
העגלה שלך0
העגלה שלך ריקה. הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)
Celebrating Your Arrival
הירשמו וקבלו 10% הנחה

לקנייה ראשונה באתר

קוד הקופון יישלח אליכם באימייל לאחר ההרשמה

מכנסיים מידות