החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

התכשיטים הכי מחמיאים לגברים

לא ברור מי היה זה שאמר שתכשיטים הם עולמן של הנשים בלבד, אך חלה כאן טעות. עוד מההיסטוריה גברים התהדרו בתכשיטים שונים גם בתקופות הקדמוניות כאשר אלו היו עשויים יותר עור או תכשיטים מהטבע. וגם אז, היו טרנדים שונים ומרגשים שהביאו לפרצת דרך מרגשת בתחום התכשיטנות לגברים, כל תקופה והמצב שלה. זה לא סוד, תכשיטים היו אביזר איכותי לגברים ולנשים כאחד מאז ימי קדם. בעוד שתכשיטי נשים זכו לתשומת לב רבה, תכשיטי גברים חוו עלייה בפופולריות בעשורים האחרונים רק. בדיוק כמו בכל אביזר, התכשיט הנכון יכול להעצים את הסגנון האישי של הגבר ולהעניק נופך של אלגנטיות ותחכום. להלן מדריך לחלק מתכשיטי התכשיטים המחמיאים ביותר לגברים.

התכשיטים הכי מחמיאים לגברים – אילו תכשיטים נכנסים לקטגוריה?

כולם כולל כולם אוהבים תכשיטים כבר מגיל ילדות, ועד לגיל הבגרות והגיל השלישי. התכשיטים מאז ומעולם היו אביזר מבוקש לנשים ובעיקר גם לגברים, אך לתקופות הם היו פופולריים יותר ופופולריים פחות. נכון לתקופה זו הם מאד מבוקשים ולא מדובר בטרנד חולף אלא בסיטואציה שמתכוונת כאן להישאר ולא בכדי, יש לכך סיבות נהדרות הקשורות גם להצהרה אופנתית וגם פשוט למודעות גבוהה יותר. בין התכשיטים היותר מבוקשים הם:

  • שעונים

קלאסיקה נצחית, שעונים הם ללא ספק התכשיט הפונקציונלי ביותר שגבר יכול לענוד. בין אם זה שעון ספורט דיגיטלי לחדר הכושר או תכשיט אנלוגי יוקרתי לאירועים רשמיים, שעון יכול להוסיף נופך של סטייל ודייקנות לכל בגד.

  • טבעות

בעוד שטבעות נישואין הן דבר מובן מאליו עבור גברים נשואים רבים, טבעות אחרות יכולות להיות אמירה משמעותית. טבעות חותם, במיוחד אלה עם סמל או סמל משפחתי, משדרות תחושת מורשת ושייכות. בנוסף, חומרים כמו טונגסטן, טיטניום ואפילו עץ מצאו את דרכם לעיצובי טבעות גברים, ומציעים גם מגוון וגם כשרון בעיצוב מודרני.

  • שרשראות

שרשראות לגברים צריכות להיות פשוטות ומאופקות. תליונים שונים, סמלים דתיים או שרשראות פשוטות יכולות להיות מוקד עניין ברמת הסטייל. חשוב לבחור את האורך הנכון כך שלא יהיה ארוך מדי ולא קצר מדי ושישלים את קו הצוואר של החולצה.

  • צמידים

מרצועות עור ועד צמידי חרוזים, אביזר זה יכול להוסיף מגע אישי. צמידי עור קלועים מעניקים מראה מחוספס וארצי, בעוד שצמידי שרשרת מתכת או צמיד דמוי חפתים יכולים לספק מראה מלוטש יותר.

  • חפתים

לאירועים רשמיים או פגישות פורמליות חפתים יכולים להוסיף משמעותית ללבוש. בין אם הם בסגנון וינטג’ או עיצוב עכשווי, חפתים הם פריט מעולה המציג תשומת לב לפרטים הקטנים.

  • אטבי עניבה וסיכות

אמנם לא רק תכשיטים, אבל אביזרים אלה דומים לתכשיטים פונקציונליים. הם יכולים להוסיף מגע של עידון לתלבושת עסקית או רשמית. המפתח הוא לוודא שהם לא צעקניים מדי וממוקמים בצורה נכונה כדי להחזיק את העניבה במצב המתאים לה.

  • עגילים

העגילים הפכו יותר ויותר פופולריים בקרב גברים, כאשר רבים מהם מתאפיינים בחתך או בחישוק קטן. המפתח הוא עדינות. יהלום קטן, חתך מתכת או עגיל שחור יכולים לתת יתרון מבלי להכריע את המראה.

  • סיכות דש

אביזר נוסף שתוחם את הגבול בין תכשיטים לפריטים פונקציונליים, סיכות דש יכולות להביע תחומי עניין אישיים, השתייכות, או סתם להוסיף עניין לכל חולצה מכופתרת או חליפה.

איך לבחור את התכשיטים הנכונים?

כאשר אתם באים לרכוש את התכשיטים הכי מחמיאים לגברים חשוב לקחת בחשבון סגנון אישי ונוחות. אביזר שמרגיש לא טבעי או מאולץ ייראה בדיוק כך. חשבו על צבע המתכת מול גוון העור. לדוגמה, בעוד שגברים מסוימים עשויים להעדיף את החום של הזהב, אחרים עשויים למצוא כסף או פלטינה מחמיאים יותר. בדיוק כמו בגדים, תכשיטים מסוימים מתאימים יותר לאירועים מסוימים. ייתכן ששרשרת משובצת יהלומים לא תתאים ליום טיול מזדמן, בדיוק כפי שצמיד גומי ספורטיבי עשוי להיראות לא במקום בארוחת ערב רשמית. אם אתם אוהבים לא מעט תכשיטים, כדאי שתדעו שעדיף כמה חלקים באיכות גבוהה מאשר הרבה זולים. הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר ונוטים להיראות מעודנים יותר.

מה הכי חשוב לדעת בבחירת תכשיטים לגברים?

תכשיטים יכולים להדגיש מאד את התלבושת של גבר, להוסיף ניואנסים של תחכום, אלגנטיות, או הצהרת אמירה, תלוי ביצירה הנבחרה. המפתח הוא לבחור פריטים שמתיישרים עם הסגנון האישי, הנוחות והאירוע. עם הבחירות הנכונות, כל גבר יכול להציג בביטחון את הסגנון והאישיות הייחודיים שלו. הגבר של המאה ה-21 אינו זר לתכשוט. שרשראות, תליונים, עגילים, צמידים, פירסינג וכל שילוב של טקסטורות, חומרים ואורכים שונים יכול לתת מראה דינמי. לדוגמה, שרשרת זהב פשוטה בשילוב עם שרשרת עור יוצרת ניגוד מאוזן ומעניין.

איך מתחזקים נכון את התכשיטים?

חשוב לדאוג לתכשיטים. וודאו שאתם מנקים אותם לפי הצורך, אחסנו אותם בצורה בטוחה כדי למנוע הכתמה, ובדקו סוגרים או כל אלמנט אחר שיכול להבטיח לכם שהם נמצאים במצב טוב. כמו כן, כדאי לוודא שהם מאובטחים ומאוחסנים במקום בטוח. לבסוף, עולם התכשיטים לגברים הוא עצום ומגוון. אל תפחדו להתנסות. הטרנדים של היום היו פעם חדשים ופורצי דרך. אם אתם אוהבים פריט מסוים ענדו אותו בבטחון כי זהו הסגנון האישי והביטוי העצמי שלכם. התכשיטים הכי מחמיאים לגברים התרחבו הרבה מעבר לפריטים המסורתיים, ואימצו מגוון רחב יותר של סגנונות והצהרות. הגבר המודרני יכול לבחור מתוך שפע של אפשרויות, כל אחת מפיצה את סגנונו האישי, ערכיו ומביאה אווירה מרגשת לאסתטיקה האישית שלו. עם השילובים הנכונים, הוא יכול לעבור בצורה חלקה מפגישה עסקית לבילוי לילי מזדמן, ולהביע את עצמו בכל שלב כי תכשיטים הם כבר מזמן לא רק חפץ, אלא אמצעי להתבטאות אישית ומרגשת.

סגירת נגישות
העגלה שלך0
העגלה שלך ריקה. הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)
Celebrating Your Arrival
הירשמו וקבלו 10% הנחה

לקנייה ראשונה באתר

קוד הקופון יישלח אליכם באימייל לאחר ההרשמה

מכנסיים מידות