החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

כך תבחרו נכון טבעות לגבר

תכשיטים, במיוחד טבעות, הם לא רק נחלתן של נשים. במהלך מאות השנים, גברים ענדו טבעות כסמלים של כוח, עושר, נאמנות ואהבה. מטבעות החותם של שליטים עתיקים ועד לטבעות החתונה של ימינו, לטבעות יש היסטוריה ארוכת שנים באופנת גברים ובביטוי אישי. אם אתם שוקלים לרכוש טבעת לעצמכם או לגבר בחייכם, המדריך הזה יספק תובנות וטיפים שיבטיחו שתקבלו החלטה מושכלת.

לאילו אירועים רוכשים טבעות?

רכישה של טבעות לגבר בפרט ובכלל תכשיטים מתאימה למגוון של אירועים בחיים. נתחיל מכך שרכישת תכשיט לעצמכם זהו כבר צעד מופלא. כאשר אתם רוכשים לעצמכם מתנה אתם לא במאת צריכים אירוע מיוחד לשם כך. אתם יכולים לעשות זאת למען יום הולדת, קידום בעבודה, או כל סיבה אחרת אבל לפעמים רכישת מתנה לעצמכם היא אך ורק כדי שפשוט תרגישו טוב. כך שאם אתם רוכשים לעצמכם ללא ספק זהו רעיון נהדר. אם מדובר ברכישת מתנה לאדם שאתם אוהבים הרי שכאן ישנם לא מעט אירועים לשם כך. לפני הכל, ימי הולדת. ימי נישואין, ימים מיוחדים בהם אתם חוגגים זוגיות, חברות, או כל סיבה אחרת שפשוט אתלם רואים לנכון לדאוג לכך שתהיה מתנה מרגשת. כיום טווח הסגנונות הוא אדיר ולכן רכישה של טבעות או כל תכשיט אחר יכולה להפוך ולהיות חוויה מרגשת ומתנה שהיא באמת ייחודית ובסגנון אחר. תוכלו להוסיף לכך גם צמיד יפה, או שרשרת יפה עם תליון מיוחד או כל מתנה אחרת שתבחרו ולהפוך מתנה אחת, לאירוע מרגש במיוחד.

טבעות לגבר – על סמך מה בוחרים אותן?

רכישת טבעות היא לא תהליך מורכב מדי אך כמובן כאשר אתלם עושים זאת רצוי לבחון היטב את כל הדרכים האפשריות ולשאול את אנשי המקצוע את כל השאלות הנכונות. ברגע שתראו שיש לכם את המענה הנכון ללא ספק אתם בדרך הנכונה לרכוש את הטבעת המושלמת. כאשר אתם באים לבחור טבעות לגבר חשוב לבחור את הטבעת באופן נכון על סמך מספר פרמטרים מרכזיים:

  • מטרה וסמליות

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא מטרת הטבעת. האם היא סמלית וקשורה לנישואין, חברות או זוגיות? האם היא דקורטיבית למטרת אסתטיקה בלבד או האם היא פונקציונלית ומכילה בתוכה עוד יכולות? לכל אלו יש משמעות וסמליות כי רק אתם כרוכשי הטבעת יכולים לדעת אם היא תתאים לצרכים של מקבל הטבעת על סמך מה שהוא אוהב החל מעיצוב ועד לנוחות.

  • ממה עשויה הטבעת?

הטבעות מגיעות בחומרים שונים, ולרוב הבחירה שלכם תהיה תלויה בהעדפות אישיות ובתקציב. כמה אפשרויות פופולריות הן הזהב הנצחי והקלאסי בו הטבעות זמינות בצבעי לבן, צהוב וגם אדום. הכסף הנחשב לפחות יוקרתי מהזהב, אך עדיין מאד אלגנטי. הטיטניום הידוע באופי קל ומשקל קליל והפלטינה העמידה והזוהרת.

  • גודל הטבעת

זה חשוב כדי להבטיח התאמה טובה, במיוחד אם הטבעת תענד באופן קבוע. טבעות גברים נעות בדרך כלל בין 6 מ”מ ל-8 מ”מ. בהתאם לגודל האצבע וההעדפה האישית, חלקם עשויים לבחור בטבעות רחבות יותר או צרות יותר. לטבעת נוחה יש קצוות מעוגלים בחלק הפנימי, המספקת נוחות נוספת. אם אינכם בטוחים לגבי המידה, בקרו אצל תכשיטן כדי לקבל מידה מדויקת.

  • סגנון ועיצוב

החל מסגנונות מינימליסטיים ועד לעיצובים מפורטים ומקושטים, האפשרויות הן רבות. חשבו על רצועות זהב או כסף פשוטות. דוגמאות גיאומטריות, חומרים מעורבים או עיצובים חדשניים. טבעות עם קסם מהעולם הישן, אולי עם חריטות או איכות המעבירה אווירה עתיקה ויוקרתית. טבעות בעיצוב אישי או כאלו עם כיתוב הן גם אופציה רלוונטית.

אם אתם רוכשים מתנה, רצוי שלא תבחרו לבדכם. תמיד קחו עמכם חבר או חברה טובים, בני משפחה או כל מי שאתם סומכים עליהם. לעין הנוספת ולחוות הדעת הנוספת יש משמעות רבה מאד בתהליך זה ולבחירת המתנה המושלמת.

טבעות משובצות – האם זה פופולרי?

למרות שטבעות שהינן משובצות הן אינן נפוצות כמו אצל תכשיטי נשים, חלק מהטבעות לגברים מכילות אבני חן או שיבוץ. יהלום קטן יכול להוסיף נופך של אלגנטיות מבלי להיות נוצץ מדי. אבני חן המותאמות לפי מזל מעניקות מגע אישית ואפשר גם לשבץ ולשלב חומרים כמו פנינה או אפילו עץ ייחודי למראה מרגש ואישי. גברים המנהלים אורח חיים פעיל או עובדים עם הידיים עשויים לרצות לשקול את העמידות של החומר. טונגסטן, למשל, עמיד מאד בפני שריטות. עם זאת, ראוי לציין כי חומרים קשים במיוחד יכולים להיות שבירים ועלולים להתנפץ בעת פגיעה קשה.

מאיפה מתחילים לבחור את התקציב לבחירת הטבעות?

טבעות יכולות לנוע בין די סבירים ליקרים מאד. הגדירו תקציב מראש ובחנו אפשרויות בטווח זה. זכרו, ערכה של הטבעת אינו רק כספי אם כי הערך הסנטימנטלי או הסמלי שלו משפיע לעתים קרובות יותר. בחירת טבעות לגבר היא תהליך בהבנת הסגנון האישי, הנוחות והמשמעות. בין אם מדובר ביצירה, סמל למחויבות או ירושה יקרת ערך, הטבעת הנכונה יכולה לשמש תזכורת מתמשכת לאבני דרך משמעותיות ומסעות אישיים. כאשר נבחר מתוך מחשבה, הטבעת היא הרבה יותר מסתם אביזר, אם כי השתקפות של האיש שעונד אותה והמשמעות שהיא עבורו.

אל תתפשרו על מקצועיות ואיכות

בחירת החנות או החברה ממנה אתם רוכשים את התכשיטים משפיעה באופן משמעותי על איכות התכשיט, העמידות של התכשיט ובכלל היוקרה שלו. בחירה במקום בו ישנם אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום להם וותק, נסיון וידע יעניקו לכם את התכשיטים הטובים ביותר. אחריות על המוצר, מענה לשאלות ובכלל תמיכה גם בבחירת התכשיט כבר מרגע ההתלבטות. לכל אלו יש תפקיד משמעותי. דאגו לכך שתהיו בידיים הטובות ביותר, כי על שירות איכותי, מקצועיות ואיכות המוצרים אסור לוותר.

סגירת נגישות
העגלה שלך0
העגלה שלך ריקה. הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)
Celebrating Your Arrival
הירשמו וקבלו 10% הנחה

לקנייה ראשונה באתר

קוד הקופון יישלח אליכם באימייל לאחר ההרשמה

מכנסיים מידות