ג’ינס, טי שירט ונעלי ספורט – הגבר הישראלי הטיפוסי רחוק שנות אור מעמיתו האירופאי, שחנוט בחליפת שלושה חלקים ברוב שעות היום. אך אל דאגה, גם הטעם הצברי המחוספס מתפתח, בעיקר הודות לרשתות החברתיות, שמעניקות הצצה למה שקורה בעולם האופנה הגברי מעבר לים.
“מכיוון שהחברה שלנו מורכבת ממגוון קהילות ואורחות חיים, לגברים הישראלים יש הרבה פנים וטווח רחב של הגדרות וזהויות”, מסביר אמיר שמולביץ׳, מעצב בגדי גברים, “אנחנו חיים בתקופה חשופה ופתוחה למתרחש בעולם באופן מיידי ותדיר. במובן הזה, אנחנו לא שונים מגברים בכל מקום אחר בעולם.