החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

כך תבחרו נכון שרשראות לגבר

כשזה מגיע לאביזרי אופנה, שרשראות לגבר היו פופולריות בקרב גברים במשך מאות שנים עוד מההיסטוריה. הן משמשות להצהרה אופנתית אישית מאד חזקה. הן מושכות תשומת לב, משתלבות נהדר עם סגנון הלבוש ובכלל, מאפיינות גם אופי. ישנם לא מעט סגנונות של שרשראות שאפשר לבחור מהן. איך תבחרו את השרשראות הנכונות? מיד נגלה לכם את הכל.

שרשראות לגבר – כך תבחרו את השרשרת המושלמת

השלב הראשון בבחירת השרשרת הנכונה הוא הבנת הסגנון האישי של הגבר שלו אתם בוחרים את התכשיט. שרשראות לגברים מגיעות במגוון עיצובים, חומרים ואורכים. בחירת השרשרת צריכה להתאים באופן אידיאלי לארון הבגדים של הגבר המאושר שעומד לקבל מתנה נפלאה כזאת. אם מדובר בגבר שאוהב לבוש קז’ואל נינוח שרשראות עור עם תליונים ייחודיים, כמו שן או חתיכת מתכת פשוטה, יכולות להיות התאמה מושלמת. אם הסגנון נוטה לכיוון עסקי קז’ואל או רשמי מאד, שרשרת כסף או זהב עדינה יכולה להיות הבחירה הנכונה. זכרו תמיד שהשרשרת צריכה להשלים את הסגנון, לא לסתור אותו.

בדקו את חומרי הגלם של השרשרת

חומר הגלם הוא גורם משמעותי נוסף בבואנו לבחור שרשראות לגבר כי יש בו אלמנטים חשובים שמשפיעים על עמידות, ואיכות. החומרים הנפוצים בשימוש הם זהב, כסף, פלטינה, נירוסטה, עור וחרוזים. זהב וכסף הן אפשרויות מגוונות שהולכות טוב עם רוב התלבושות, במיוחד לבוש רשמי. הן גם בחירה מצוינת לגברים שמעריכים תכשיטים כהשקעה. נירוסטה היא אלטרנטיבה מודרנית ומשתלמת יותר למתכות יקרות. היא עמידה בפני שריטות וקלה לתחזוקה, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית ללבוש יומיומי. שרשראות חרוזים עשויות עץ או אבנים חצי יקרות יכולות להעניק אווירה ייחודית ואותנטית למראה. הן בחירה מושלמת ללבוש קז’ואל, חוף או קיץ. שרשראות עור מביאות למראה מחוספס וגברי, הקשור לעתים קרובות לסגנון רוקנרול או אופנוענים. הן משתלבות נהדר עם תלבושת נינוחה יותר.

האם לשלב תליון בשרשרת או לא לשלב תליון?

כאשר מדובר על שרשראות לגבר תליונים יכולים להוסיף אישיות לשרשרת, ולהפוך אותה לפריט עם נוכחות. כשאתם בוחרים תליון, חשבו מה הוא אומר על האדם שאתם רוכשים אותו לו. מגן דוד למשל יכול להעיד על אמונתו של האדם ותחושתו לגבי היהדות, תליון עם ראשי התיבות של שמו יכול להיות סמל לביטחון עצמי, גיטרה יכולה לשקף את התשוקה למוזיקה, ועוד אלמנטים רלוונטיים שיכולים פשוט לשקף אהבה, דעה, או פשוט אופי. שרשראות ללא תליונים מעניקות מראה קלאסי ומינימליסטי. הן יכולות בקלות להתאים עם אביזרים אחרים כמו שעון יד או צמיד.

לאילו אירועים עונדים את השרשרת?

לבסוף, חשבו היכן ומתי יענדו את השרשרת. ללבוש יומיומי, רכשו פריט פשוט ועמיד. לאירועים מיוחדים או לילות קיץ, ייתכן שתתאים שרשרת מתוחכמת או בולטת יותר. זכרו שלעתים קרובות פחות מראה יותר. שרשרת פשוטה יכולה ליצור אמירה חזקה מבלי לגנוב את תשומת הלב מהלבוש, או בכלל, מהנוכחות. בין אם אתם מעדיפים שרשרת זהב קלאסית, שרשרת חרוזים פאנקית או תליון שמשקף את האישיות של מקבל השרשרת, יש מגוון שרשראות לגברים שיתאימו. השרשרת הנכונה יכולה להקפיץ את הסגנון, לתת לכל התלבושת שלכם מגע ייחודי ולהחצין תכונות אופי שאולי מעולם לא חשבתם להראות, או לא ידעתם איך להראות.

אילו סוגי שרשראות לגבר יש?

סוגי השרשראות הם רבים החל משרשראות פיגארו ועד לשרשראות עם חריטת שמות ופלטות מיוחדות להתאמה אישית של חריטה ועוד. השרשראות הנפוצות ביותר הן הדקות המתאימות לאירועים יוקרתיים, או פגישת עסקיות. אחריהן ישנן שרשראות הצ’וקר המבוקשות יותר אצל הדור הצעיר, אלו עשויות עור או מתכת ומשולבות עיצובי פאנק ורוק. לאחריהן, שרשראות התליון המורכבות משרשרת פשוטה עם תליון ייחודי, שיכולה להיות כל דבר מסמל דתי ועד לפריט מותאם אישית. בחרו תמיד תליון בעל משמעות אישית או המתאים לסגנון של מקבל המתנה. כאשר בחרתם את השרשרת שלכם, חשוב לשקול כיצד היא מתאזנת עם תכשיטים אחרים שאתם עונדים. אם אתם עונדים לעתים קרובות שעון או צמידים, וודאו שהשרשרת שלכם משלימה את הפריטים האלה. זה לא בהכרח צריך להתאים בצורה מושלמת, אבל צריך להיות סגנון או נושא המשתלבים זה בזה. לדוגמה, שרשרת עור עשויה להשתלב היטב עם שעון עם רצועות עור.

מבנה הגוף שלכם יכול גם להשפיע על איך השרשרת נראית עליכם. לגברים גבוהים יותר, שרשראות ארוכות יותר יכולות להוסיף מאד, בעוד ששרשראות קצרות יותר יכולות להאריך את הגובה של גברים נמוכים יותר. שרשראות כבדות יותר יכולות להשלים סוגי גוף גדולים יותר, בעוד ששרשראות דקות ועדינות יותר עשויות להתאים למסגרות גוף דקות יותר או קטנות יותר.

בחירה נכונה היא גם התייעצות נכונה

בחירת השרשרת המושלמת כוללת יותר מאשר בחירת העיצוב הראשון שאתם רואים. חשוב שתתייעצו עם האנשים המתאימים העוסקים בתחום, תוודאו כיצד השרשראות יושבות עליכם, או על אנשים הדומים לגברים להם אתם מחפשים להעניק את המתנה. זכרו שהתכשיט שתבחרו ישלים את הסגנון, מבנה הגוף והתכשיטים האחרים. זהו מסע אישי שמאפשר לכם לבטא את עצמכם ואת חוש האופנה שלכם. זכרו, כאשר יש ביטחון לענוד את השרשרת המשמעות היא שהיא נבחרה נכון. בין אם אתם רוכשים שרשראות לגבר כמתנה לכם, או כמתנה ליקרים לכם, כאשר אם עושים זאת נכון אתם מביאים לכך שהמתנה תהיה הרבה יותר משמעותית, פרקטית ועם ערך. יש לתכשיטים כיום משמעות מאד גבוהה גם ברמה המנטלית, ולא רק ברמה האופנתית. תכשיט כיום מצליח להעביר מסרים, להביע דעות, להחצין תכונות אופי שלא ידעתם בעבר כיצד להחצין אותן ולמשוך את תשומת הלב הנכונה. אל תשכחו שמי שהכי חשוב כאן הוא אתם, והגברים המקבלים את השרשרת במידה וזוהי מתנה ולכן התייעצות נכונה תביא למתנה מושלמת.

סגירת נגישות
העגלה שלך0
העגלה שלך ריקה. הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)
Celebrating Your Arrival
הירשמו וקבלו 10% הנחה

לקנייה ראשונה באתר

קוד הקופון יישלח אליכם באימייל לאחר ההרשמה

מכנסיים מידות