החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

טיפים לתחזוקת בגדים: עצות מעשיות לגברים שרוצים לשמור על הבגדים שלהם במצב טוב לאורך זמן

בעידן שבו הכל מהיר ונגיש, גם עולם האופנה עובר מהפכה משמעותית ומביא עמו את הטרנדים האיכותיים ביותר לקהל היעד בצורה מהירה ונגישה. כך לא מעט גברים מוצאים עצמם מחליפים את המלתחה שלהם במהירות וברכישות איכותיות בין אם אונליין ובין אם באופן פרונטלי. אך הרבה מעבר לרכישות נוחות ונגישות, חשוב גם לדעת איך לדאוג לתחזוקה הביגוד. הנה כמה טיפים לתחזוקת בגדים לגברים.

טיפים לתחזוקת בגדים – כך תשמרו על הביגוד שלכם לזמן רב

מאתנו באהבה אליכם – כמה טיפים לתחזוקת בגדים שיאריכו את חייהם: כל מסע לטיפול בבגד מתחיל בהבנה של הבד. חומרים שונים דורשים טיפולים שונים. המפתח לשליטה בטיפול בבד הוא הקפדה על הוראות הכביסה. רוב הבגדים מגיעים עם תג המציין אם מומלץ לכבס אותם בכביסה ידנית, כביסה במכונה או ניקוי יבש. עבור בדים יומיומיים כמו כותנה ופוליאסטר, כיבוס עדין במים קרירים שומר על סיבים ומונע התכווצות. צמר, משי וחומרים עדינים אחרים דורשים לרוב שטיפת ביתית או מגע מקצועי בניקוי המתמחה בבדים אלו. זכרו שההשקעה בטיפול נכון בבד מבטיחה את אורך החיים של הבגדים שלכם ושומרת על ההתאמה והנוחות שלהם לאורך זמן.

איך מאחסנים נכון את הביגוד?

האופן שבו מאחסנים בגדים יכול להיות חשוב לא פחות מהאופן שבו מנקים אותם. אחסון נכון חשוב למטרת שמירה על הצורה, המרקם והצבע של הביגוד. השקיעו בקולבים איכותיים. אם אלו חליפות אז קולבים מעץ לחליפות וז’קטים לצורך שמירה על צורת הכתפיים, ומרופדים לפריטים עדינים. הימנעו מהעמסת בגדים בארון וצרו מרווח מתאים בין הבגדים המאפשר להם לנשום וגם להפחית קמטים ונזקים. חשוב שתזכרו לאחסן פריטים עונתיים בשקיות או מארזים נושמים על מנת להגן מאבק ולחות. ישנם גם מארזים המאפשרים דחיית מזיקים ופיזור ריח נעים בארון.

חשוב שתדעו איך להסיר כתמים ולתקן בגדים

חלק חשוב ומשמעותי מתחזוקה של בגדים זה לדעת איך לתחזק אותם גם מבחינת תיקונים וטיפול בכתמים. המפתח להסרת כתמים באופן יעיל הוא זיהוי סוג הכתם והבד. ההנחיות לגבי כתמים כוללים ספיגה במקום שפשוף, שימוש במים קרים כדי למנוע התקבעות ובדיקת כל תמיסת ניקוי על אזור שאינו בולט לפני תחילת התהליך על כל הבגד. עבור כתמים על בסיס שמן, מריחת כמות קטנה של נוזל כלים לפני הכביסה יכולה לחולל פלאים. כתמים עקשניים יותר עלולים לדרוש גישה ממוקדת או ניקוי מקצועי אך ללא ספק גם התחזוקה הביתית תתרום לתהליך הניקוי.

תיקון הבגדים באופן ביתי חוסך לא מעט נזקים ומיומנויות פשוטות כמו תפירת כפתור, תיקון תפר או תיקון חור קטן יכולים להאריך את חיי הבגד בצורה משמעותית. כדאי ואף ניתן גם לבצע תיקונים קלים אלו בבית רק עם מחט וחוט, וישנן גם לא מעט הדרכות בין אם מקוונות ובין אם במגזינים השונים לגבי כיצד לתקן בגדים בבית. לא רק שגישה זו חסכונית, אלא שהיא גם גורמת לכם להעמיק יותר ויותר את החיבור ביניכם לבין הבגדים שלכם כי אתם דואגים למגע האישי והטיפוח שלהם.

אל תפחדו לגהץ או קחו את הבגדים לניקוי וגיהוץ

כאשר אתם מתלבשים נכון אבל יש לכם קמטים על הבגדים זה יכול להרוס את כל הלוק ולהפוך אפילו את הבדים המשובחים ביותר לחסרי ברק. אם יש לכם שליטה בשימוש במגהץ רגיל או מגהץ קיטור זוהי שליטה חשובה לכל ג’נטלמן המעוניין להציג את בגדיו באור הטוב ביותר. בדקו תמיד את תווית הטיפול של הבגד להוראות גיהוץ ובדקו תחילה על אזור קטן. מגהץ קיטור עדין יותר לבדים ומצוין לפריטים עדינים או קשים לגיהוץ. לא מדובר למעשה רק על הסרת קמטים, מדובר בכיבוד שלמות הבד והמרקם וההבטחה שכל פריט ייראה במיטבו.

מצוינות היא אינה רק שיקוף של הסגנון של האדם אלא גם עדות לערכים של האדם. באמצעות טיפול קפדני, אחסון נכון, הסרת כתמים ושימוש נכון בגיהוץ ובאדים, אנו מכבדים את איכות הבגדים שלנו. אי אפשר להדגיש מספיק את החשיבות של מתן עדיפות לאיכות על פני כמות. בעולם המודרני המוצף בטרנדים אופנתיים שונים אין להכחיש את הפיתוי של הפריטים הזולים. עם זאת, פריטים אלו לרוב נכשלים באיכות ועמידות. בחירה בבגדים איכותיים העשויים מחומרים מעולים לא רק מעלה את הסגנון של הבוחר בהם, אלא גם מבטיחה שהבגדים הללו עומדים בפני בלאי הרבה יותר מאשר ביגוד באיכות נמוכה יותר. כמו כן, פריטים איכותיים מעוצבים בדרך כלל מתוך מחשבה על אלגנטיות ואיכות לשנים ארוכות מה שמבטיח שהם יישארו אופנתיים לאורך עונות רבות ושנים טובות.

ביגוד איכותי רוכשים אך ורק אצל חנויות המתמחות באופנה איכותית וברמה גבוהה

כאשר אתם מכבדים את עצמכם ואת ארון הבגדים שלכם אתם רוכשים ביגוד איכותי שמחזיק מעמד לזמן רב. אנחנו יודעים כמה זה מפתה לרכוש בגדים שאינם איכותיים מבחינת המחיר שלהם, והנגישות שלהם. יחד עם זאת, תמיד חשוב לזכור שכאשר אתם רוכשים בגדים ברמה גבוהה הלוק שלכם פשוט נראה אחרת. זה כבר לא עניין של מחיר, ולא כל מה שאיכותי חייב להיות הכי יקר. תוכלו לרכוש חליפות איכותיות במחירים מעולים, מכנסיים, חולצות, ג’קטים מכנסי פשתן וכל בגד אחר. כל שעליכם לעשות הוא פשוט לרכוש את הביגוד המתאים לכם. לקבל הכוונה להתאמה אישית, ולדאוג גם כמובן לתחזק את הבגדים בבית כראוי. חברת האוסמן היא מהחברות המובילות בישראל בתחום אופנת הגברים ומביאה עד אליכם את מיטב הביגוד. הכנסו כבר עכשיו ובחרו את המלתחה החדשה שלכם, כעת, אתם גם יודעים כיצד לתחזק אותה ולשמור עליה איכותית בבית לשנים ארוכות וטובות.

 

 

סגירת נגישות
העגלה שלך0
העגלה שלך ריקה. הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)
Celebrating Your Arrival
הירשמו וקבלו 10% הנחה

לקנייה ראשונה באתר

קוד הקופון יישלח אליכם באימייל לאחר ההרשמה

מכנסיים מידות