החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

חליפות גברים לאירועים

עולם האופנה הגברי הוא עולם מגוון ומרגש אך לא כולם רואים זאת. לעיתים, אנשים מסתכלים על חליפות גברים לאירועים בתור עוד חליפה אך למעשה מדובר על חליפה ג’נטלמנית שהתפתחה משמעותית בשנים האחרונות ומתאימה למגוון של אירועים שונים. לחליפה יש השפעה גבוהה על הגבר הלובש אותה, היא מעניקה ביטחון עצמי גבוה, נוחות ומביאה לידי ביטוי לא מעט מהאופי שלו. מיד תגלו כיצד.

אילו סוגי חליפות יש לגברים?

כמו בכל ליין אופנתי ישנן כמה חליפות עיקריות ומבוקשות לגברים:

  • חליפה עם בטנה כפולה – זוהי החליפה שמאפשרת כפתור החזית עם שני סטים חופפים של הכפתורים. הבטנה הכפולה נטולת זנבות בחלקה האחורי של החליפה ומגיעה עם אופציה לבחירה של סטים של עד שישה כפתורים. היא מראה על לוק שמרני ואלגנטי, ומאד מבוקשת באירופה.
  • חליפה עם בטנה בודדת – זו חליפה סטנדרטית המתאימה לאנשי עסקים ורואים אותה גם על לא מעט פוליטיקאים. החליפה כוללת סט של כפתורים אחד, הכפתורים לא חופפים והחליפה מאפשרת רכיסה בשני כפתורים, או שלושה כפתורים. החליפה מתאימה לאירועים פורמליים וגם ידועה בתור חליפה בסגנון אנגלי המעניקה מראה קז’ואל ופחות רשמי בהשוואה לחליפות אחרות.
  • טוקסידו – כולם מכירים את הטוקסידו הפורמלי המגיע בצבעי לבן ושחור ומתאים לאירועים הפורמליים והיוקרתיים ביותר. הטוקסידו מתאים לטקסים, אירועים יוקרתיים, ארוחות ערב רשמיות וכל מה שנחשב לאקסקלוסיבי.
  • חליפת 3 חלקים – חליפה זו היא חליפה מאד יוקרתית ומלאה בסטייל ועיצוב. חליפה זו משדרגת את המראה ומשלבת ג’קט בסגנון אנגלי, מכנס אלגנטי בהתאמה אל הג’קט עם כיסים או מקדימה או בחלק האחורי, וגם וסט שלובשים בין הג’קט, החולצה והעניבה. החליפה הזאת למעשה ‘מכסה’ כל צורך בחליפה אחרת שכן היא מתאימה למגוון של אירועים ואפשר לשחק עם החלקים בלבוש של כולם ביחד, או בנפרד.

איך בוחרים את הבד המתאים עבור חליפות גברים לאירועים

כאשר בוחרים חליפות לגברים לאירועים חשוב לדעת שהבד הוא לא פחות חשוב מהסטייל והסגנון של החליפה. הבד קובע למעשה את הנוחות, את העמידות וגם את המראה בין היתר. הנה כמה בדים מבוקשים מהם אפשר לבחור:

בד צמר – זהו בד מבוקש מאד. הצמר נוח, עמיד, זמין במרקמים ומשקלים שונים ואפשר ללבוש אותו בכל עונות השנה, אך רצוי בעונות הקרות יותר.

בד הכותנה – חליפת כותנה היא החליפה האידיאלית לקיץ. היא קלה, נעימה, נושמת וקל ללבוש אותה. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון שהיא מתקמטת בקלות ואין לה עמידות גבוהה.

בד פשתן – חליפת פשתן היא מושלמת עבור קיץ, חוף, אירועים בחוץ בקיץ ובילוי בחוץ בימים החמים. היא נושמת, יש לה מראה קליל ונינוח והיא קלילה גם במשקלה. היא כן מתקמטת בקלות וחשוב להעניק לה טיפול תחזוקתי מיוחד.

מהם צבעי החליפה המתאימים ביותר?

צבעי החליפה הם ללא ספק גורם חשוב שיש לקחת אותם בחשבון. הצבעים הנכונים ישלימו לכם את גווני העור, צבע השיער, העיניים ובכלל את הסטייל. חליפות בצבע שחור הן חליפות קלאסיות המתאימות לכל אירוע אם אתם רוצים ללכת על בטוח. החליפה השחורה תתאים לבוקר, לערב, לאירוע פורמלי או לאירוע קז’ואל. חליפות בצבע אפור הן חליפות המתאימות לאירועים רבים, הן מגיעות בגוונים רבים מבהיר, ועד לכהים ומה שביניהם, בעיקר בשל הגיוון שבהם. כחול נייבי הוא כחול קלאסי שכולם חולמים עליו והחליפות בצבע זה מושלמות לפגישות שהינן פורמליות ועסקיות, אירועים פורמליים ועוד. אם אתם אוהבים צבעים נועזים יותר, לכו עם תחושת הבטן שלכם. חליפות בצבעי צהוב, לבן, שמנת, טורקיז, סגול, וורוד ועוד הן חליפות שיש בהן אמירה ואופי.

איך מתאימים חליפות לגברים?

התאמת החליפה היא חשובה וקריטית כי היא מבטיחה שאתם אכן נראים כפי שתמיד רציתם והחליפה יושבת על הגוף כראוי. חליפה שלא מתאימה לכם יכולה לגרום למראה מרושל. חליפה איכותית תגרום לכם להיראות בטוחים בעצמכם. התאימו את הז’קט לחליפה, שימו לב שאינו צריך להיות צמוד מדי. על הכתפיים להתאים, השרוולים צריכים להיות ארוכים עד לכיסוי עצם שורש כף היד ולא מעבר. הז’קט חייב להיות ארוך על מנת לכסות חלק ניכר מפלג הגוף העליון אך לא ארוך מדי. מבחינת המכנס, עליו להתאים באופן נוח מסביב למותניים ולא להיות צמוד מדי, או רפוי מדי. האורך חייב להיות מספיק על מנת לגעת בחלק העליון של הנעליים, ולא קצר מדי כך שלא יחשוף את הגרביים בזמן הליכה.

איך בוחרים את החולצה המתאימה והעניבה?

בחרו חולצה שהצבע שלה משלים את החליפה. לרוב, תכלת, וורוד בהיר ולבן הן בחירות מבוקשות. החולצה צריכה להיות נקיה ומגוהצת. העניבה או הפפיון שישלימו את החליפה צריכים להיות בעלי צבעים אחידים או דפוס שעובד טוב. העניבה צריכה להיות ארוכה עד לחגורת המכנסיים.

איך לבחור נעליים מתאימות?

בחירת הנעליים המתאימות לחליפה היא לא פחות חשובה מבחירת חליפות גברים לאירועים כי יש לנעליים השפעה רבה. נעל חומה או שחורה היא הבחירה הקלאסית. אם אתם מחפשים לוק יותר מרענן, שלבו סניקרס בצבע לבן או בכלל סניקרס בצבעים שונים.

טפלו בחליפה על מנת שהיא תישמר לשנים ארוכות

כאשר אם מטפלים ומבצעים תחזוקה נכונה לחליפה אתם מבטיחים את העמידות שלה לשנים ארוכות. אחסנו את החליפה על קולב מעץ כדי לשמור על הצורה שלה, המנעו מקולבי פלסטיק המותחים את הבדים. ישנם תיקי לבוש ייחודיים לחליפות על מנת להגן עליהן מלחות ומאבק.

דאגו לניקוי יבש של החליפה אך ורק כאשר יש צורך בכך כי אם מנקים בניקוי יבש יותר מדי הבד נפגם. נקו כתמים עם מטליות לחות, ודאגו גם לאוורר את החליפה לאחר הלבישה על מנת להסיר ריחות. חברת האוסמן היא מחברות האופנה המובילות בישראל לבגדי גברים. החברה מביאה עד אליכם חליפות גברים לאירועים איכותיות, מחומרי גלם טובים ונבחרים וסגנונות שונים. הכנסו כבר עכשיו לבחירת החליפה החדשה שלכם.

 

סגירת נגישות
העגלה שלך0
העגלה שלך ריקה. הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)
Celebrating Your Arrival
הירשמו וקבלו 10% הנחה

לקנייה ראשונה באתר

קוד הקופון יישלח אליכם באימייל לאחר ההרשמה

מכנסיים מידות