החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

איך לשלב אקססוריז במראה היומיומי שלך בסטייל?

כשמדובר באופנה מדובר על אחד הנושאים הרגישים ביותר גם לנשים וגם לגברים. אופנת גברים היא לא אופנה כל כך רגילה ושגרתית כמו שכולם חושבים ויש בה לא מעט אלמנטים מגוונים שאפשר לשלב, לסגנן ולהוסיף. אם אתה מחפש להרגיש טוב עם עצמך לגבי המראה ושינוי הלוק ובכלל גם לעשות רושם על האנשים שסביבך בסגנון ייחודי יש לנו עבורך כמה טיפים לשילוב אקססוריז למראה היומיומי לשדרוג הלוק ובכלל, שינוי המראה באמצעות אלמנטים אופנתיים.

איך לשלב אקססוריז במראה – על סטייל ייחודי צריך לחשוב

הצעד הראשון שלכם כאשר אתם מנסים לשנות ולרענן את הלוק שלכם הוא לפני הכל להתלבש באופן שמתאים לגילכם וגם לאופי שלכם. לא מעט גברים מתלבשים שלא בהתאם למה שהם משדרים ושואפים גם להיות צעירים מגילם בהתאם הלבוש. חשוב שתדעו שבגרות היא תכונה מאד מושכת ולכן כאשר אתם משדרים בגרות ורצינות באמצעות הלבוש שלכם וגם יודעים איך לשלב אקססוריז ללא ספק אתם בדרך הנכונה. לבוש בוגר אומר צבעים שאינם ססגוניים מדי, מקושקשים מדי, הדפסים שמנסים להצחיק או מרקמי בדים שאינם שגרתיים. כמובן שאפשר לשלב מגוון של סגנונות, אך רצוי שאלו יצהירו על רצינות ובגרות.

איזה פריטי לבוש הכי חשוב לקחת בחשבון?

חולצות מכופתרות המתאימות עבור לבוש אלגנט שיושבות באופן מדויק וגם גורמות לך להרגיש בנוח חשוב בהחלט לקחת בחשבון, אפשר לשלב אותן עם ג’ינס מחמיא שאינו רחב מדי, יחד עם זאת גם לא סגנון סקיני מדי. לג’ינס טוב ואיכותי שיושב עליך במדויק יש את היכולת לשדרג כל לוק ולהפוך אותך לבעל מראה מרשים. אם אתה מעוניין לשנות מדי פעם, מכנסי צ’ינו הם ללא ספק רעיון טוב שמביא לשינוי במקום ג’ינס רגיל מפעם לפעם. השקעה בגזרה המתאימה לכם ובצבעים של בז’, נייבי או חאקי שאפשר להתאים עם צבעים אחרים מבחינת החולצות הם סגנון מרשים ומעניין למגוון של אירועים ועם נוחות שלא תגרום לכם להרגיש שהתאמצתם יותר מדי.

נעליים הם פריט חשוב – לכו על סגנון שמאפיין אתכם

אנחנו יודעים שכל מה שאתה אוהב להרגיש זה נוחות. יחד עם זאת נעלי הספורט שאתה כל כך אוהב כבר מזמן לא מתאימות לכל סגנון של לבוש ולכן חשוב שהלבוש שלך יהיה מותאם גם מבחינת הנעליים. אפשר ללבוש סניקרס שאינן מזכירות מראה של נעלי ספורט שהרגע סיימת עמן מרתון ובכלל אם אתה מעוניין להפוך את המראה שלך ליותר פורמלי אפשר לנעול נעלי עור שהינן חומות או שחורות אלגנטיות ואלו בהחלט מתאימות לכל סגנון ומראה.

למה כל כך חשוב להוסיף אקססוריז למראה שלך?

הוספה של אקססוריז זה כבר מזמן לא עניין של טרנד זה או אחר בעולם האופנה אלא פשוט היכולת להפוך את הסגנון שלך לאישי וכזה שמבטא את האופי שלך. הנה מספר טיפים שילמדו אותך איך לשלב אקססוריז במראה היומיומי לשדרוג המראה:

  • שים לב אל מפרק כף היד שלך – מפרק כף היד הוא מקום אידיאלי לשילוב של אקססוריז. אפשר לענוד שעון מעוצב, צמיד, או גם לענוד ואתם ביחד וזה לא באמת חשוב מה תלבש, שילוב של שני אלו יכול להוסיף סטייל משמעותי למראה הכללי שלך.
  • שרשראות מוסיפות המון – לשרשראות איכותיות יש את היכולת להוסיף המון ‘אופי’ לאופי שלך ולמראה. שרשרת נקייה ללא שום תליון בסגנון מעוצב עדין או אפילו בסגנון שאי אפשר להתעלם ממנו או תליונים המבטאים דעות, סגנונות ומקוריות. זהו סגנון שמתאים כמעט לכל לבוש ולכל הצבעים, חשוב כמובן לבחור בקפידה ובהתאמה אך לרוב אין בעיה של חוסר התאמה באלמנטים אלו.
  • עגילים – עוד בשנות ה80 גברים שענדו עגילים נחשבו לגברים ייחודיים ולא בכדי, מדובר בתכשיטים עדינים ומעניינים שאפשר להפוך לאלמנט של התבטאות אישית ייחודית.

בין אם החלטת להוסיף חגורה מעניינת למכנסיים עם אבזם ייחודי ומעוצב, צעיף, עניבה או כל אלמנט אחר גם אם תכשיטים, אתם מוסיפים עניין וסטייל למראה שלכם ומביאים את כל הצד האופנתי לרמה אחרת של תחכום ועניין. הדבר היחיד שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא ההתאמה האישית. מעבר לכך, כל דבר יכול להפוך להיות יצירת אומנות ואתם כבר תדעו איך לשלב אקססוריז בצורה המושלמת לכל אירוע ומפגש.

המהפכה של עולם האופנה והעידן החדשני

עולם האופנה הגברי בפרט ובכלל עולם האופנה עברו מהפכה משמעותית כאשר החדשנות הגיעה גם אל עולם הצרכנות. כיום אפשר לבנות מלתחה וליהנות מביגוד איכותי אפילו בהזמנות אונליין מכל מקום ומכל שעה כאשר הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להיכנס אל האתר ולבחור את הביגוד המתאים ואת האקססוריז המתאימים. אתם לא צריכים ללכת לעמוד בתור, אין שום סיבה לצאת מהבית אם בא לכם שופינג בשעות לא שגרתיות ואתם מקבלים גם מבצעים במעמד הרכישה אונליין. לא מעט גברים בונים כך את הסטיילינג שלהם החל מלבוש בשכבות ליצירת לבוש מעניין יותר, רכישה של בלייזרים שונים או פשוט התאמה של ארון הבגדים מבגדי קיץ, עונות המעבר ובגדי חורף. כיום כולם לומדים איך לשלב אקססוריז במראה היומיומי בקלות. כאשר אתם בונים לעצמכם את הלוק פשוט תנסו להתעלם מטרנדים כלליים בעולם האופנה ותביאו את האישיות שלכם אל תוך הלוק והמראה הסופי. כמובן שאפשר ואף רצוי לקבל השראה, אך לא תמיד מה שאופנתי באותו רגע הוא באמת מה שהופך להיות הכי מעניין או הכי מתאים לכם ברמה האישית, ההתאמה האישית היא הסוד כאן גם מבחינת אקססוריז וגם מבחינת מראה כללי של הבגדים שתבחרו. האוסמן היא חברת האופנה המובילה בישראל לבגדי גברים ומביאה עד אליכם מגוון של סגנונות ביגוד ואקססוריז לרכישה אונליין נוחה נגישה ואיכותית. היכנסו כבר עכשיו, המלתחה החדשה שלכם מחכה.

 

 

 

 

סגירת נגישות
העגלה שלך0
העגלה שלך ריקה. הכל יפה שקשה כל כך לבחור? :)
Celebrating Your Arrival
הירשמו וקבלו 10% הנחה

לקנייה ראשונה באתר

קוד הקופון יישלח אליכם באימייל לאחר ההרשמה

מכנסיים מידות